1. LIVRARE ȘI TRANSPORT

Plasarea comenzilor este disponibilă 24/24h. Dar, prelucrarea comenzilor de către operatori se efectuează conform programului de lucru COMPASS SRL:
• luni – vineri: de la 08:30 până la 17:30;
• sâmbătă: de la 09:00 până la 13:30;
• duminică – zi liberă;
• zile libere de sărbători – prelucrarea comenzilor va fi posibilă în următoarea zi lucrătoare.

Selectați modalitatea de livrare la efectuarea comenzii.

Pentru ridicare personală aveți urmatoarele opțiuni:
• Dacă ați optat pentru achitarea numerar, vă puteți apropia personal pentru achitarea și ridicarea comenzii la sediul societății COMPASS SRL după confirmarea prin telefon sau email al comenzii de către un operator.
• Dacă ați optat pentru achitarea prin transfer bancar sau online cu card bancar, vă puteți apropia la sediul societății COMPASS SRL pentru ridicarea comenzii doar după confirmarea prin telefon sau email de către un operator, a faptului că mijloacele financiare au fost transferate în contul COMPASS SRL și plata a fost efectuată cu succes.

Pentru livrare prin curierat veți fi contactat prin telefon sau email de către un operator și informat referitor costului livrării, suplimentar celor enumerate mai sus. Termenii de livrare indicați se referă doar la Republica Moldova. Dacă adresa de livrare va fi alta, se vor aplica condițiile specifice tării selectate. În acest caz, vom reveni cu informații despre posibilitatea, modalitatea și termenii de livrare, preventiv efectuării acesteia.

Termenul de livrare a comenzilor nu depășește, de obicei, 2-3 zile lucrătoare, în cazul prezenței mărfii în stoc, iar livrarea comenzilor se efectuează în dimineața următoarei zile lucrătoare după confirmarea comenzii/plății. Astfel, dacă ați optat pentru achitare prin transfer bancar direct sau online prin card bancar livrarea se efectuează în dimineața următoarei zile lucrătoare după ce transferul mijloacelor financiare a avut loc în contul COMPASS SRL. În acest caz veți primi o înștiințare telefonică sau prin email despre etapele de executare a comenzii Dvs. În prealabil curierul vă va contacta telefonic, pentru a coordona timpul util de livrare a comenzii.

Livrarea mărfii, în raza orașului Chișinău, se realizează prin intermediul serviciului propriu de curierat în intervalul de timp:
• luni – vineri: de la 09:00 până la 16:00;
• sâmbăta: de la 10:00 până la 13:00;
• duminică – zi liberă;
• zile libere de sărbători – livrarea nu se efectuează și va fi efectuată în urmatoarea zi lucrătoare.

Livrarea mărfii pe teritoriul R.Moldova, se realizează prin intermediul serviciului de curierat NovaPoshta. Nova Poshta Moldova – express-livrare calitativă şi sigură, în orice punct al Republicii Moldova, inclusiv în formatul de a doua zi.
Înainte de a plasa comanda cu livrare prin curierat, vă rugăm să vă consultați cu termenii de livrare și prețurile estimative pentru livrare al operatorului NovaPoshta.

Informații referitor statutului comenzii Dvs si etapelor de livrare:

Serviciul de informare COMPASS SRL
tel: 0(22) 539-541; 0(22) 539-542
mob: 0(69) 394-945
www.amper.md

Serviciul de informare Nova Poshta
tel: 0(22) 855-969
mob: 0(60) 500-609
www.novaposhta.md

Serviciul de informare COMPASS SRL
tel: 0(22) 539-541; 0(22) 539-542
mob: 0(69) 394-945
www.amper.md

Serviciul de informare Nova Poshta
tel: 0(22) 855-969
mob: 0(60) 500-609
www.novaposhta.md

Dvs sunteți obligat:
• Să verificați corectitudinea rechizitelor, adresei, numărului de telefon și numelui indicate în comandă;
• Să fiți prezent la locul livrării indicat în comandă cu telefonul deschis la ora stabilită;
• Să eliberați accesul pentru autoturismul și lucrătorii serviciului de curierat până la pragul casei sau scara blocului.*În caz contrar, marfa va fi livrată doar până la cel mai apropiat punct posibil;
• Să fiți atent la descrierea și caracteristicele produselor comandate: parametri, mărimi, greutate, culoare, model etc. Dacă aveți întrebări referitor acestui punct vă rugăm să ne contactați telefonic în prealabil plasării comenzii;
• Să verificați lipsa deteriorărilor vizibile și setul de livrare la primirea comenzii;
• Să semnați talonul de livrare, astfel confirmați lipsa oricăror pretenții către COMPASS SRL și serviciul de curirat.

Dacă la recepția mărfii depistați ambalajul deteriorat, sunteți obligat să informați curierul și să semnați un Proces Verbal de constatare, precum și să deschideți ambalajul în prezența acestuia. De asemenea puteți refuza recepția acestui produs. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
Chiar și în cazul unui ambalaj întreg, sunteți în drept să solicitați deschiderea ambalajului și verificarea pe exterior a produsului la recepția acestuia.

Dacă Dvs. refuzați comanda, vă atenționăm privitor la următoarele:
• Pentru cazurile, când marfa livrată nu corespunde comenzii făcute de Dvs, este în stare nesatisfăcătoare din punct de vedere tehnic, calitativ sau ca aspect (inclusiv calitatea ambalajului), sau are parametri deosebiți de cei indicați la momentul plasarii comenzii, Dvs sunteți liber de orice plăți către noi, iar plățile efectuate anterior referitor la această comandă, vor fi returnate către Dvs în termen de 3 zile lucrătoare;
• Pentru cazurile, când marfa livrată corespunde comenzii făcute de Dvs., este în stare satisfăcătoare din punct de vedere tehnic, calitativ și ca aspect (inclusiv calitatea ambalajului), și are parametri corespunzători cu cei indicați la momentul plasării comenzii, Dvs. veți fi obligat să achitați cheltuielile legate de transportarea comenzii, chiar și pentru comenzile în care nu au fost indicate costuri de transport.

Serviciul de curierat este obligat să:
• Apeleze telefonic la client în prealabil cu minim o oră inăinte de a livra comanda;
• Livreze comanda în termenii, timpul stabilit și la adresa indicată în comandă;
• Demonstreze că marfa este completă și nu are urme de deteriorări vizibile.*Poate fi necesar de a despacheta marfa cu scop de demonstrare;
• Completeze sau să prezinte spre semnare talonul completat de garanție.*În cazul lipsei talonului de garanție, vă rugăm să ne trimiteți solicitarea nu mai târziu de 3 zile prin email sau telefonic pentru a vă expedia varianta electronica a acestuia.

Serviciul de curierat nu este obligat să:
• Livreze marfa gratis repetat dacă lipsiți la ora și la locul livrării stabilit anterior;
• Ridice marfa la etaj;
• Transporte produsele sau să le deplaseze prin interiorul încăperii clientului (dintr-o cameră în altă a casei, biroului, apartamentului etc.);
• Evacueze cutiile și alte materiale de împachetare;
• Inslateze/monteze sau să conecteze utilajul livrat;
• Demonstreze buna funcționare a produselor sau să instruiască clientul cu modul de utilizare al acestora. *Personalul serviciului de curierat nu au un nivel de specializare în domeniu și nu au voie/nu sunt obligați să ofere astfel de servicii. Înainte de a folosi produsele comandate, vă rugăm să studiați manualele/fișele de însoțire cu instrucțiuni de folosire. Deasemenea puteți primi o consultare scurtă la telefonul serviciului clienți COMPASS SRL 0(22) 539-541.

2. RETUR SAU SCHIMB

Produsele procurate de clienți persoane fizice (în calitate de consumatori) pot fi returnate, la adresa sediului COMPASS SRL (mun. Chișinău, str. Petricani 5/1), în termen de maxim 14 zile calendaristice, conform legii (105/13.03.2003 | H.G.1465/08.12.2003). Iar restituirea sumelor încasate va fi efectuată nu mai târziu de 14 zile de la data în care a fost efectuat returul bunurilor.
• Dacă ați achitat cu numerar la livrare, returul va fi în numerar la casierie în sediul COMPASS SRL. Preventiv veți primi un apel telefonic cu data și ora când vă puteti apropia pentru a primi banii;
• Dacă ați achitat prin transfer bancar, returul va fi prin virament bancar la rechizitele indicate în comandă/factura fiscală emisă;
• Dacă ați achitat prin card bancar, returul va fi prin bancă pe contul de card cu ajutorul căruia s-a efectuat achitarea comenzii;

Autoritatea abilitată cu funcţii de protecţie a consumatorilor în Republica Moldova:
Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor și Supravegherea Pieței

Adresa: MD-2012, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri, 78
tel: 0(22) 515-151
e-mail: consumator@apcsp.gov.md
site: www.consumator.gov.md

Important!
• Produsul returnat nu trebuie să conțină urme de intervenție, zgârieturi sau alte defecte vizibile atât la nivel vizual cât și funcțional, trebuie să fie cu ambalajul original și nedeteriorat. Toate produsele se returnează cu accesoriile incluse complete;
• Produsul poate fi returnat dacă a fost păstrat în condițile tehnice stabilite (conform fișei tehnice, etc.);
• Produsul returnat trebuie sa fie însoțit de bon fiscal/factură, certificat de garanție și toate actele primite la ridicarea comenzii;
• Odată cu returnarea produsului, trebuie returnate cadourile sau produsele sub formă de cadou, dacă acestea au avut loc;
• Costurile cu transportarea produselor de retur, sunt în sarcina Dvs;
• Pentru produsele personalizate (debitate, configurate etc. la cererea Dvs), returnarea sau schimbul nu este posibil;
• Consumatorul poate solicita un produs de o calitate și la un preț echivalent cu cele comandate și returnate. COMPASS SRL va suporta cheltuielile de retur, atunci când returul produselor se datorează unor motive imputabile COMPASS SRL;
• Pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare returului, vă rugăm sa ne trimiteți prin e-mail o cerere pentru retur în care să fie specificate produsele spre retur si indicate datele de procurare (factura/data), iar noi vom face tot posibilul pentru ca procedeul să fie unul cât mai amiabil.
Sau puteți în acest sens Solicita returul prin intermediul formularului de mai jos:


Pentru alte informații legate de livrarea, transportul și returul produselor aveți posibilitatea transmiterii unei solicitări prin intermediul formularului de contact, pe adresa de e-mail, sau puteți apela la Serviciul Suport Clienți COMPASS SRL 0(22)539-541.